پاورپوینت چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی

مدیریت امور مالی دارای 5 اداره به شرح ذیل می باشد:

1_اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق)
2_اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق)
3_اداره حسابداری پرسنلی شاغلین و باز نشستگان
4_اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق)
5_اداره درآمد
شرح وظایف اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق)

رسیدگی به کلیه اسناد حقوقی وهزینه های جاری واختصاصی واحدهای زیر مجموعه از قبیل معاونتها – دانشکده ها – شبکه ها وبیمارستانها و پایش واحدهای مستقل و راهبری واحدهای تابعه
رسیدگی به کلیه اسناد هزینه تدارکات
رسیدگی اسناد متفرقه
رسیدگی به چگونگی پرداخت هزینه های ازدواج وفوت بازنشستگان وموظفین وکارکنان رسمی
رسیدگی به هزینه های باز مرخصی بازنشستگان
رسیدگی چگونگی پرداخت هزینه بیمه عمر بابت فوت کارکنان وبازنشستگان و اسناد پرسنلی
تهیه تراز مالی و تهیه وتلفیق صورت مالی دانشگاه
و . . .

 

ادامه و دانلود


دانلود فایل اداره ,مالی ,رسیدگی ,هزینه ,اسناد ,سابق ,اداره حسابداری ,امور مالی ,مدیریت امور ,رسیدگی سابق ,پرداخت هزینه ,چگونگی پرداخت هزینه ,تحول اداری مدیر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ناب سرایان سئو وب ایران آگهی استخدامی دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور دانلود فیلم و سریال جدید آموزش فتوشاپ به صورت حرفه ای