پاورپوینت چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی
مدیریت امور مالی دارای 5 اداره به شرح ذیل می باشد:
2_اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق)
3_اداره حسابداری پرسنلی شاغلین و باز نشستگان
4_اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق)
5_اداره درآمد
رسیدگی به کلیه اسناد حقوقی وهزینه های جاری واختصاصی واحدهای زیر مجموعه از قبیل معاونتها – دانشکده ها – شبکه ها وبیمارستانها و پایش واحدهای مستقل و راهبری واحدهای تابعه
رسیدگی به کلیه اسناد هزینه تدارکات
رسیدگی اسناد متفرقه
رسیدگی به چگونگی پرداخت هزینه های ازدواج وفوت بازنشستگان وموظفین وکارکنان رسمی
رسیدگی به هزینه های باز مرخصی بازنشستگان
رسیدگی چگونگی پرداخت هزینه بیمه عمر بابت فوت کارکنان وبازنشستگان و اسناد پرسنلی
تهیه تراز مالی و تهیه وتلفیق صورت مالی دانشگاه
و . . .
دانلود فایل اداره ,مالی ,رسیدگی ,هزینه ,اسناد ,سابق ,اداره حسابداری ,امور مالی ,مدیریت امور ,رسیدگی سابق ,پرداخت هزینه ,چگونگی پرداخت هزینه ,تحول اداری مدیر منبع
درباره این سایت